Blogia
sindicatodellong

Presentació

Hola a tots, ja el tenim aqui.

El nou Blog del Sindicat del Long, el motiu principal de la creació d'aquesta eina de comunicació es precisament aixó, comunicar-nos i donar a coneixer aquest colectiu de colegues d'afició. Som un grup d'aficionats al Longboard i en concret a la modalitat de Descens (Downhill en anglès), un grup obert i amb ganes de creixer. En un lloc on trobar un Longer i a mès que practiqui Downhill es com trobar un rovelló a l'agost en mig d'un desert, fem una crida des del Sindicat a tots els Downhilleros experimentats o bé els que tinguin ganes de probar, per que es posin en contacte amb nosaltres i organitzar alguna trobada.

Salut i gravetat.




 





2 comentarios

Dummie -

Ei Mayorking, me n'alegro que t'hagi agradat la cronica, he llegit missatges teus al foro i tambè he vist els videos de Ibiza on t´he reconegut per la Samba i tambè per les caigudes,jeje. La veritat es que li vas posar ganes i collons tambè per començar en una carrera, jo he conegut a l'Apostol fa poc i em va comentar de Ibiza que vas ser molt valent per baixar amb la Samba, així mateix m'ho va dir, t'has calçat una Kebbek "pata negra",diuen que es de les millors Boards que hi han, si ven's per Barna avisa, la gent que patina amb mi son de puta mare i tenim alguns spots

Mayorking -

Ei tio..molt bona aquesta cronica...a mi em va passar fa poc el mateix..vaig anar a ibiza a la carrera sense coneixer ningu.,,i sense haber baixat mai aixi..em vaig presentar alla..i be cuant vaig veure el panorama..vaig dir deu meu on e anat..pero al final amb 4 consells dels pros em varen aconsellar un parei de coses..i com diria vaig arribar a la meta aixo si unes cuantes caigudes pero com dic era una carrera..a saco paco jajaja com diuen...ara ya e no tinc la tabla que vaig baixar una samba lush amb ejes holey y rodes abec 11 flywheels.akella tabla era massa flex i no era per DH..ara estik anant amb una kebbek Jim Z i la veritat estic agafant velocitats de vertigo i molt de control..si algun dia estic per barna...em posso amb contaccte amb voltros..i al mateix si anau per Mallorca

saludos! i benvingut